Si visualitzau aquest video podreu veure a Miguel Fernando , professor de la Universitat Politècnica de València que ens parlarà de la definició de multimèdia i el possible ús que en podem fer dins les aules. Amés , també presentarà un seguit de pàgines que podem utilitzar .
jueves, 17 de octubre de 2013
Aules multimèdia UPV
Si visualitzau aquest video podreu veure a Miguel Fernando , professor de la Universitat Politècnica de València que ens parlarà de la definició de multimèdia i el possible ús que en podem fer dins les aules. Amés , també presentarà un seguit de pàgines que podem utilitzar .
Entrevista a una mestra sobre les "TIC" a l'aula.
Això és una entrevista de Francisco Mateos a una mestra de la Universitat de Ciudad Real. Tracta sobre l'ús que en fa ella de les TIC dins l'aula.
http://www.ivoox.com/entrevista-sobre-el-uso-tics-en-audios-mp3_rf_180911_1.html
http://www.ivoox.com/entrevista-sobre-el-uso-tics-en-audios-mp3_rf_180911_1.html
AULES MULTIMÈDIA
Hem publicat aquesta imatge perque ens pareix una representació correcte del tema que ens pertoca, ja que tant els professors com els alumnes gaudeixen d'un ordinador amb el qual podran utilitzar recursos multimèdia.
Article sobre l'Internet a l'educació.
Aquest article parla de com Internet s'ha anat cercant el seu lloc a les aules.
http://w2.bcn.cat/bcnmetropolis/es/dossier/el-mon-educatiu-busca-el-seu-espai-a-internet/
http://w2.bcn.cat/bcnmetropolis/es/dossier/el-mon-educatiu-busca-el-seu-espai-a-internet/
jueves, 10 de octubre de 2013
PRESENTACIÓ DEL GRUP
Bones tardes ,
Nosaltres som el grup 6 de TIC , els components d'aquest grup som :
- Laura Moyà Serra
- Carme Rodagut Servera
- Alberto Vidal Murcia
- Biel Fuentespina Llompart
+15:47.jpg)
El tema que tractarem dins aquest blog és :
"La comunicació multimèdia a L'ensenyament"
*Possibilitats educatives d'internet"
*Internet com a mitjà de comunicació i expressió"
*Internet com a font d'informació i coneixement"
*Internet com a suport de treball col·laboratiu"
*Internet per la gestió i administracio de centres educatius"
Nosaltres som el grup 6 de TIC , els components d'aquest grup som :
- Laura Moyà Serra
- Carme Rodagut Servera
- Alberto Vidal Murcia
- Biel Fuentespina Llompart
+15:47.jpg)
El tema que tractarem dins aquest blog és :
"La comunicació multimèdia a L'ensenyament"
*Possibilitats educatives d'internet"
*Internet com a mitjà de comunicació i expressió"
*Internet com a font d'informació i coneixement"
*Internet com a suport de treball col·laboratiu"
*Internet per la gestió i administracio de centres educatius"
Suscribirse a:
Entradas (Atom)
