jueves, 10 de octubre de 2013

PRESENTACIÓ DEL GRUP

Bones tardes ,

Nosaltres som el grup 6 de TIC , els components d'aquest grup som :
- Laura Moyà Serra
- Carme Rodagut Servera
- Alberto Vidal Murcia
- Biel Fuentespina Llompart































El tema que tractarem dins aquest blog és :
"La comunicació multimèdia a L'ensenyament"

   *Possibilitats educatives d'internet"
   *Internet com a mitjà de comunicació i expressió"
   *Internet com a font d'informació i coneixement"
   *Internet com a suport de treball col·laboratiu"
   *Internet per la gestió i administracio de centres educatius"


No hay comentarios:

Publicar un comentario