Nosaltres som el grup 6 de TIC , els components d'aquest grup som :
- Laura Moyà Serra
- Carme Rodagut Servera
- Alberto Vidal Murcia
- Biel Fuentespina Llompart
+15:47.jpg)
El tema que tractarem dins aquest blog és :
"La comunicació multimèdia a L'ensenyament"
*Possibilitats educatives d'internet"
*Internet com a mitjà de comunicació i expressió"
*Internet com a font d'informació i coneixement"
*Internet com a suport de treball col·laboratiu"
*Internet per la gestió i administracio de centres educatius"
No hay comentarios:
Publicar un comentario