COMUNICACIÓ MULTIMÈDIA A L'ENSENYAMENT
Páginas
Pàgina principal
Quí som?
Índex
F.1 Projecte d'Investigació
F.2 Projecte d'Investigació
F.3 Projecte d'Investigació
Bibliografia
Activitats
Buscar este blog
jueves, 17 de octubre de 2013
Entrevista a una mestra sobre les "TIC" a l'aula.
Això és una entrevista de Francisco Mateos a una mestra de la Universitat de Ciudad Real. Tracta sobre l'ús que en fa ella de les TIC dins l'aula.
http://www.ivoox.com/entrevista-sobre-el-uso-tics-en-audios-mp3_rf_180911_1.html
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario