jueves, 17 de octubre de 2013

Entrevista a una mestra sobre les "TIC" a l'aula.

Això és una entrevista de Francisco Mateos a una mestra de la Universitat de Ciudad Real. Tracta sobre l'ús que en fa ella de les TIC dins l'aula.

http://www.ivoox.com/entrevista-sobre-el-uso-tics-en-audios-mp3_rf_180911_1.html

No hay comentarios:

Publicar un comentario